tirsdag den 22. juli 2014

Tilbage på pinden

Ja, så var der ingen vej uden om. Ferien måtte jo få en ende. Og vækkeuret ringede i går morges kl 5.00. Øv altså, hvorfor arbejder vi ikke 6 uger om året og holder fri de sidste 46? Men nu her på anden morgen, er det nu alligevel ikke så slemt. Det er jo noget af det gode ved at kunne lide sit job. Det er en rar følelse når man føler man udrettet noget, og gør en forskel. Men det er jo ikke alle der er så heldige enten at de har noget at stå op til eller har et job de kan lide. Soman jo siger, der er nogle der arbejde for at leve og nogle der lever for at arbejde. Jeg er nok lidt midt imellem. Synes jeg har et fantastisk job hvor jeg selv sætte dagsorden og har frihed til at tage mange beslutninger i løbet af dagen. Har nogle rigtig gode og dygtige medarbejder der er med til at gøre min hverdag god. Til gengæld elsker jeg også at holde fri ( men hvem gør ikke det) hygge med mand og børn, tage tingene i stille og roligt tempo og bare gøre lige hvad der falder en ind. 

Håber alle har en fantastisk sommer og lyder det gode vejr og livet. 

M

Ingen kommentarer: