tirsdag den 10. december 2013

Når tankerne flyver


Har haft en dejlig fridag i dag.

Og den blev som så ofte brugt på overspringshandlinger, så som at nørde i blogland. Har længe godt kunne tænke mig en grafisk tegning, da jeg synes de er vildt dekorative mellem alm fotos, på væggen. 

Så jeg lurede en masse blogs hvor utrolig dygtige mennesker, har lavet de fineste tegninger.

Så da trolden ville tegne og lave perleplader her til aften, sprang jeg på vognen og fik lavet en perleplader med et mønster som straks gav inspiration til min første tegning


Og så gik det bare slag i slag og denne kreation kom fra hånde. Er faktisk ret stolt af den


Så tror jeg vil prøve at give mig i kast med en sort tusch næste gang

PS. Fik faktisk også købt alle julegaverne i dag, så nåede da lidt 🎅


Ingen kommentarer: